23 Aralık 2015 Çarşamba

Prefabrik Ev Yorumları (Oturanların, Yaptıranların ve Kullananların)

     Prefabrik ev yaptırmak isteyenler için karar aşaması aslında yapım aşamasından daha sancılı bir süreçtir. Türk halkı olarak betonarme yapılara oldukça aşinayız fakat prefabrik gibi hazır evler bizim Türk kültürümüzde yerini henüz alabilmiş değil.

Genelde Avrupa ülkeleri Amerika Birleşik Devletleri eyaletlerinin büyük bir bölümü ve diğer gelişmiş ülkelerde genelde evlerin büyük bölümü hazır yapım evler. Şimdi sizlere prefabrik evde oturanların görüşlerini aşağıda paylaşacağız ;

İlk önce Kendi Yorumlarımı Sizlerle Paylaşmak İstiyorum.

İsim :  Serdar Alkım
Ev Yaptırdığım Yer : Ankara Keçiören
Evim Modeli : Prefabrik Tek Katlı Ev
Evin Büyüklüğü : 3+1 110 Metre Karelik Bir Ev

     Prefabrik ev sahiplerinin yorumları genelde olumludur. Bunun sebebi çok az maliyet ile normal evlere göre çok daha gösterişli, çok daha lüks ve çok daha kısa zamanda ev sahibi oluyor olmanızdır. Prefabrik evlerin yapımında ve iç dekorasyon ve yalıtımında gerçekten iyi malzemeler kullanılır ise hiçbir sorun yaratmadan yıllarca oturabilirsiniz. Kendi yaptırdığım prefabrik evimizde hem çelik malzemeler hem iç ve dış kaplamalar hem de ısı ve ses yalıtım malzemelerini en kalitelisini kullandık. En kalitelisi olmasın rağmen betonarme yapıdan daha ucuza mal oldu diyebilirim. Ayrıca kışın soğuk yada yazın sıcak olması gibi sorunlarımız yok denecek kadar az, iyi bir yalıtım sayesinde normal betonarme yapılar ile aynı derecede keyif alıyoruz diyebilirim.

Diğer prefabrik ev yaptıranların yorumları aşağıda listelenmiştir. 

İsim , Çağatay Derin
Ev Yapılan Yer : Antalya/ Alanya / İnce Kum Beldesi
Evin Büyüklüğü : 1+1 60 Metre Kare
Evin Cinsi : Prefabrik Tek Katlı Ev

    İstanbulda İkamet Ediyorum fakat yazlık olarak Antalya'daki incekum beldesine bir ev yaptırmayı düşünüyordum. Genel itibari ile yazlık ev fiyatları seksen bin Türk Lirasından daha fazla. Bunun yerine incekum beldesinde denize biraz uzak fakat hesaplı olan küçük bir arazi alarak Prefabrik ev yaptırdım sadece yazın birkaç hafta gidiyorum o yüzden kullanışı ile ilgili prefabrik ev kullananların yorumları daha iyi olur fakat ben maliyet konusunda memnuniyetimi bildirmek istedim.

Prefabrik Evde Oturanların Yorumları

İsim : Selin Taşkın
Yer : İzmir Bornova
Evin Cinsi : Prefabrik Ev
Evin Büyüklüğü : 2+1 85 Metre Kare

    Prefabrik ev ile ilgili olarak öncelikle söylemek istediğim görünüşü. Ben prefabrik ev yaptırmaya hem müstakil olması hem de görünüşündeki estetik sebebi ile karar verdim. Kendimce memnunun çünkü bir evden beklediğim estetik bu evde mevcut.

Aşağıdaki Videoyu İzlemek Size Ön Bir Fikir Kazandırabilir

Prefabrik Ev Yaptıracakların Görüşleri Hakkında Bilgi (Önemli)

    Öncelikle söyle bir örnek vererek konuya başlayacağım. Şahin marka bir araç kullanan birisi line marka araca bindiğinde gerçekten o araç ona göre oldukça iyi bir araçtır fakat daha üst sekmen bir araça binen bir insan için ise linea o kadar iyi bir araç değildir. Bu örnekle anlatmaya çalıştığım şey yorumların göreceli olduğudur. Herkesin Evden beklentisi farklı olduğu için bu beklentileri karşılıyorsa memnun karşılamıyor ise mutsuz olacaklardır. Bazıları prefabrik ev hakkında çok olumsuz konuşur, Bu onun beklentilerini bu ev karşılayamamıştır anlamına gelir. Bazılarıda oldukça memnundur. Fakat siz memnun kalıp kalmayacağınızı öncelikle bir evden ne beklediğinizi düşünerek beklentilerinizi prefabrik ev özellikleri ile karşılaştırarak saptayabilirsiniz.

    Sitemizde prefabrik evlerin fiyatları ısı yalıtımı hakkında bilgiler hangi prefabrik evi seçeceğinize dair bilgilerin yanı sıra en hesaplı fiyatları bulmanız için öneri ve sayfalar mevcuttur. Prefabrik ev almadan önce sitemizi detaylıca incelemenizi öneririz.

    Ayrıca Alternatif olarak Yutong Evler , Ahşap Evler yada Yeni Nesil çelik konstrüksiyon ev modellerini de inceleyerek bir karar vermeniz önerilir.

Prefabrik Ev Şikayetleri

Prefabrik Evler hakkında şikayetler, memnun olunmayan durumlar gibi konuları aşağıdaki yorum kısmından öğrenebilir şikayetvar ise aynı kısma yazabilirsiniz. Prefabrik ev şikayetleri aşağıdadır.

    Ayrıca ustamıza sormak istedikleriniz var ise yorum kısmına yazarsanız aynı gün içinde cevaplandırılacaktır.

43 yorum:

  1. ben kullanıyorum gayet mutluyum. prefabrik ev yorumları olarak ilk yorum benden olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acaba eviniz hafif çelik konstrüksiyon mu prefabrik mi birde sürekli mi oturuyorsunuz yazlık kışlık gibi mi kullanıyorsunuz bilgi verebilirseniz sevinirim

      Sil
    2. çelik iskelet prefabrik ev kullanıyorum , tek katlı 100 metre kare,

      Sil
  2. hangi prefabrik ev modelini önerirsiniz. prefabrik ev kullanan birisi olarak yorumunuz nedfir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. prefabrik ev önerileri konusunda ihtiyaçlarınızı bilemediğim için öneride de bulunamam malesef.

      Sil
  3. Prefabrik evler cabuk dagılır uzun omürlü olmaz diyorlar dogru mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yapılan evin işçiliğine kullanılan parçalara göre değişir. firmalar genelde 40 ila 80 sene ömür biçmektedirler. prefabrike evlerin çabuk dağılması söz konusu değil fakat yinede bu ihtimali elemek için çelik iskelet kullanabilirsiniz.

      Sil
    2. Kullanışlı olmadığını ve ses çok alıyormuş birde fara vevportu böcek içinde ölünce duvar ardına girip kalıyormuş zamanla pis koku çekilmez hal aldığını bir kullanıcı söylüyor

      Sil
  4. Prefabrik evler cabuk dagılır uzun omürlü olmaz diyorlar dogru mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu prefabrik evin kalitesi malzemele kalitesi, işçilik kalitesi, proje , yapıldığı yer hava şartları gibi birçok etmene bağlı, eğer tüm konular düşünülrek yapılacak kaliteli bir prefabrik ev yapılırsa sorun yaşanmaz. Kalitesizler için ise dediğiniz doğru

      Sil
  5. Celik dublex evlerde üst kattan alt kata yurume sesi gidiyormu nasil bi onlem aliniyo asamalarini yazarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamlar bizim evde ses oluyor.tabi yamurlarda suyu emiyor gibi duvarlar sizde varmı acaba

      Sil
    2. Selamlar bizim evdede dış cephe yağmur emiyor gibi,firma sorun olmaz diyor

      Sil
  6. Celik dublex evlerde üst kattan alt kata yurume sesi gidiyormu nasil bi onlem aliniyo asamalarini yazarmisiniz

    YanıtlaSil
  7. Dursun evden eve nakliyat
    şehir içi şehirler arası Dursun evden eve taşımacılık kaliteli hizmet Dursun Nakliyat
    www.dursunevdenevenakliyat.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reklam yasaktır. prefabrik villa ev sitesinde reklamlar editör izni ile mümkün.

      Sil
  8. Ben yeni bir ev sahibi olmak istiyorum ve.prefabrik ev yaptirmayi dusunuyorum 60m2'lik bir zemine oturtmak uzere iki katli garajli bir villa dusunuyorum en iyi malzeme ile maximum omur bicildigi taktirde maliyeti tahmini.olarak ne olur?
    Yaptirmayi dusundugum yerde eski bir mustakil ev var onun yikimi ve moloz vs.gibi islemlerini de hallediyor musunuz?

    YanıtlaSil
  9. Ben yeni bir ev sahibi olmak istiyorum ve.prefabrik ev yaptirmayi dusunuyorum 60m2'lik bir zemine oturtmak uzere iki katli garajli bir villa dusunuyorum en iyi malzeme ile maximum omur bicildigi taktirde maliyeti tahmini.olarak ne olur?
    Yaptirmayi dusundugum yerde eski bir mustakil ev var onun yikimi ve moloz vs.gibi islemlerini de hallediyor musunuz?

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşım yaptırdı bahçesine fareler yiyormuş bunun başka altarnatifi varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evetvgiren fare ölünce duvar arasından çıkaramıyorlar kala kalıyor duvarda degilki kıtasın kötü koku evde devamlı ölü fare kalıyormuş

      Sil
  11. Yeni kampanyalar Kampanya 1 tek kat fiyatına çift kat Kampanya 2 Müşteri getiren her kişiye 1000 tl hediye Kampanya 3 70 metrekare ve üzeri ev yaptıranlara süpriz hediye Detaylı bilgi için 0 537 815 92 87 yada facebook tan mesaj bırakın

    YanıtlaSil
  12. Merak ettiğim tek bişey var duvarlarına elinizle vurduğunuz da ses çıkıyormu yada iki katlı olanlarda ikinci katta yürürken yada koşarken aşağı kata normal beton ev gibimi yoksa baya sesmi çıkıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dayımın evi de prefabrik. duvara vurunca ses çıkıyor, merdivenden inerken çıkarken ses çıkıyor, sanki oyuncak evin içindeymişim gibi hissetmiştim. üst kattan alt kata ses gidiyor. aama şirinler güzeller. yazlık yada köylerde kullanmak için gayet güzel ama uzun süre kullanımlık ise yalıtımlarını iyi yaptırmak lazım bence

      Sil
  13. prefabrik ev şikayetleri iletmek için ve diğer kullanıcıların görmesini istediğiniz yorumlarınız var ise bu kısma belirtebilir siniz.

    YanıtlaSil
  14. Prefabrik evlerde oturanlar a sesleniyorum hiç fare girdi mi eve yani fare hayvan böcek gibi sıkıntılarınız oldu mu bilgi verebilir misiniz acaba???

    YanıtlaSil
  15. Prefabrik evlerde oturanlar a sesleniyorum hiç fare girdi mi eve yani fare hayvan böcek gibi sıkıntılarınız oldu mu bilgi verebilir misiniz acaba???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ses ve ısı yalıtımlı yapılırsa hiç bir sorun olmaz ömürluk evler bunlar.ayrica böcek fare haşere bunları yemesi imkansız rahat olun siz. Sadece kaliteli bir firmadan alın evinizi.TEKNIK PREFABRIK.0543 559 52 34 Ferdi Yıldırım.

      Sil
  16. ben köy kenarına zeytinlik içine ev yaptırmak istiyorum. sadece ilkbahar ve sonbaharda birkaç hafta kalmak için. ne tip ev yaptırmam gerek olabilir. tavsiye istiyorum. tuncay 23 mayıs 2017

    YanıtlaSil
  17. MERHABA, BEN ÇELİK VE PREFABRİK ARASINDA KALDIM. PREFABRİK YAPAN FİRMA KENDİ MALINI, ÇELİK YAPAN İSE KENDİ MALINI DAHA ÇOK ÖVÜYOR. ÇELİK DAHA KALİTELİ ONA ŞÜPHE YOK ANCAK ÇELİK,PREFABRİK FİYATINA GÖRE NEREDEYSE 3 KATI VE M2 FİYATI NORMAL BETONARME EV İLE AYNI. BURDA GERÇEKTEN NET VE ANLAŞILABİLİR YORUM BULAMADIM. BEN 10 DÖNÜM ARAZİ ALDIM. İÇİNE 100-120 M2 AHŞAP-PREFABRİK VEYA ÇELİK YAPTIRMAYI DÜŞÜNÜYORM ANCAK EMİN DEĞİLİM HALA. HAFTA SONLARI AİLEMLEE BURADA KALACAĞIM.BEBEĞİMİ DE TOPRAKLA BÜYÜTMEK İSTİYORUM. GÜZEL BÜYÜK BAHÇE GİBİ DÜŞÜNÜN. ÖNERİLERİNE İHTİYACIM VAR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teknik prefabrik
      Yeni nesil prefabrik evler artık çelik karkaslı
      Daha fazla bilgi için 0543 559 52 34

      Sil
  18. İsitma nasil oluyor soba kurulabilirmi yada kalorifer dosenebiliyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Istediğiniz bütün ısıtma sistemi kullanılabilir.siz isteyin buz yapalım.

      Sil
  19. Soba kuruluyomu yoksa kalorifer mi doseniyo isitma nasil yapiliyor

    YanıtlaSil
  20. ORDUYA 15 DAKİKA UZAKTA KÖYE PRAFABRİK YAPTIRMAK İSTİYORUM.YER TEPEDE.LAKİN YAĞMUR NEM FARELER BUNLARDAN ÇEKİNİYORUM.KARAR VEREMİYORUM BANA FİKİR VEREN BİRİSİ VARMI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçeceğiniz firma ya çok dikkat edin kesinlikle kaliteli malzeme kullanılırsa hiç bir sorun olmaz en az 70 sene garanti veriyoruz.Teknik prefabrik 0543 559 52 34 daha fazlası için arayın iyigünler

      Sil
  21. Prefabrik evlerde her yıl bakım gerekli mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prefabrik evi bir defa yaptiracaksiniz ama en kaliteli malzemeden alacağınız firma güvenilir olması gerekir.karkaslı bina alin

      Sil
  22. Duvara mutfak dolabı takilabiliyormu ve ağırlığı nasıl tasiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duvarların birleşim yerleri çeliktir bir betonarme binadan daha fazlasını talep edebilirsiniz.

      Sil
    2. Selamlar banyoya termisifon nasıl yerleştirebilir acaba?

      Sil
  23. Prefabrik Ev yapımının öncüsü Efeoğlu Prefabrik ve Çelik Yapı



    http://www.efeogluprefabrik.com/



    TEL



    0541 457 65 99

    0312 666 64 25

    0850 202 70 99



    ADRES

    Cevizlidere Mah. Ceyhun Atıf Kansu Cad. No:145-3 Çankaya/Ankara



    E-MAİL

    efeogluas@gmail.com





    YanıtlaSil
  24. özçakır çelik kons.şirketi tarafından iznim ve bilgim olmadan ÖZGÜR OZN adına HAYALI bir proje paylaşılmışyır.adı geçen firma ile sözleşme fesih edilmiş olup diğer mağdurlarla beraber hukuki süreç başlamıştır.adı gecen firmayıve paylaşımı dikkate almayınız.

    YanıtlaSil
  25. Isinma gideri nedir aceba kullanan varmi

    YanıtlaSil